30 Nisan 2015 Perşembe

The Forest Taktikler

Merhaba Arkadaşlar...Bu yazımda sizlere daha alpha aşamasında olan ve çoğumuzun duyduğu bir oyundan bahsedeceğiz The Forest...
Yazımda oyunun konusu hakkında ufak bir bilgi ve bolca benim taktiğim.Bu taktikleri başka yerde bulamazsınız :)

İYİ OKUMALAR

Oyunun Crafting'ini kendi sayfasında bulabilirsiniz ben linkini vereyim yine de:
http://theforestmap.com/crafting/recipes/

Oyunda bir uçakta başlıyorsunuz.Yerliler yanımızda oturan çocuğu kaçırıyor tahminimce bu çocuk bizim oğulumuz.Oyun alpha aşamasında olduğu için daha bir sonu olduğunu düşünmüyorum.Zaten oyun hayatta kalma ile ilgili.Yani bitirseniz bile oyuna devam edip hayatta kalmalısınız.Oyunun yapımcılarına göre."Oyuncular haytta kalmak üzerine o kadar yoğunlaşacak ki oyunun bittiğini bile anlamayacak".
Sanırım oyunun sonu Mağaralardaki haritaları toplayıp kayıp 3. ve 5. mağaralar dahil.Bu mağaralar daha eklenmedi.Uçaktaki tüm yolcuları bulmak(Eğer yerlilerin kamplarını ziyaret ederseniz siyah yenmiş yakılmış cesetler görürsünüz bunlar yolcular).Toplam 100 tane yolcu var.Tabii bu sadece benim görüşüm.

Oyuna başladığımızda uçağın içindeki herşeyi alın ve uçaktan inin.Uçağın etrafındaki bavulları kırıp içindeki eşyaları alın bunlar sizin için çok değerli olucak.Bütün bavulları aldığınızdan emin olduktan sonra.Sahile ulaşmaya çalışın.Sahile ev yapmak bana göre en akıllıca yöntemlerden biri.Nedenlerini sıralayacak olursak:
Denizi arkamıza aldığımızda sadece yerliler 3 taraftan gelebilir.Bu bizim için büyük avantaj
Deniz kenarında bolca kaplumbağa spawnlanıyor bu kaplumbağaları kesip kabuklarını aldığımız takdirde "Water Collector" yapabiliriz.Bu su ihtiyacımızı büyük ölçüde karşılayacaktır.
Sığınağınızı ve ateşinizi yaptıktan sonra duvar yapmaya başlayabilirsiniz
(Önemli not:Sığınağı yaptıktan sonra oyunu kaydedin.Hatta yaptığınız her işte oyunu kaydedin.Oyunu kaydetmeden asla çıkmayın)

Sizin için ufak bir tavsiye eğer mümkünse evinizi aşağıda linkini ve fotoğrafını atacağım yere yapmaya çalışın.Arkanızı denize verdiğinizde önde bir sürü bavul görebilirsiniz.Bu bavullar oyunu her kaydedip,kapatıp,tekrar açtığınızda yenilenmektedir bu avantajı iyi değerlendirin.
Duvarlarınızı kesinlikle ucuz diye experimental walls yapmayın oyundaki bir bug nedeniyle bu duvarlardan yerliler geçebiliyor.Defensive Spikes pahalı ama iş görür.Oyunda geliştikçe Daha fazla duvar ve tuzaklar yapın.
Happy Birthday Trap en iyi tuzaktır yapımı ucuz olduğu gibi yaptığı iş de çok fazladır.Duvarlarınızın önüne bunlardan yaparsanız yerliler kesinlikle evinize yaklaştığı gibi ölür.
Oyunda yerlileri öldürmeniz gerekir.Bunun kolay bir yolu var ! "MOLOTOF". Molotof yerlileri tekte öldürür.Tabi ki mutant yerliler hariç onlar ölümsüzdür.Mutant olduklarını çok rahat anlayabilirsiniz.Bazılarının 7 kolu.Bazılarının 7 bacağı oluyor değişik şeyler.
Yerlileri öldürdüğünüz takdirde onların vücut parçalarını keserek effigy'ler yapabilirsiniz bu totemler yerlileri korkutur aynı kamp ateşi gibi.
Yerlileri öldürmenin bir yararlı tarafı da dişleriyle melee silahlarınızı güçlendirebiliyorusunuz.Bunun için tree sap item'ına da ihtiyacınız var.(En fazla 30 güçlendirme)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.İlerleyen zamanlarda devamını da getireceğim.Şimdi evi yapmak için en strateşik konumun resmini alta koyuyorum.Yerlilere dikkat.Korkunç bir müzik çalınca sizi farketmiş demektir.Kendinize güveniyorsanız.Molotof atabilir ya da kafasına kafasına geçirebilirsiniz.Dost canlısıysanız kaçadabilirsiniz.Fazla uzatmadan resmi ve harita linkini atayım :)


http://theforestmap.com/#74.0,-67.1 bu linkte haritayı daha detaylı inceleyebilirsiniz.Harita interaktif merak etmeyin :) .
Adada yanlız değilsiniz kendinize iyi bakın.....










10 yorum:

  1. o yarığın içinde ne var anlamadım gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocugu orda saklıolar diye biliom orayada zaten kolay kolay giremessen girsende baya bi ekipmanın olması lazım yoksa hemen ölürsün

      Sil
    2. biz arkadaşlarla indik 3 tane 8 bacaklı var 2 tane şişko ve mağraya gidiyor sonuna kadar gidincede ilerki sürümlerde açılacak diyo kapı

      Sil
    3. oyundaki en zorlu mağara orası 6 mutant oluyor orada sonra ortadaki su kanalından son boss a gidiyorsun

      Sil
  2. o yarığın içinde ne var anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  3. O deliğe çocuğumuzu kaçırmışlar ve ben oraya indim metal kapı buldum oyun alpha olduğu için metal kapıya yaklaşamıyıyodum

    YanıtlaSil
  4. O deliğe çocuğumuzu kaçırmışlar ve ben oraya indim metal kapı buldum oyun alpha olduğu için metal kapıya yaklaşamıyıyodum

    YanıtlaSil
  5. zıplaya zıplaya indim bende alt tarafa 3 tane şişko mutant öldürdüm. bi değişik bişeyelr hızlı koşuyorlar yere tekme atıyorlar uçup düşüyoruz falan. sonra çıktım biraz daha yükseğe fişekle çok kollu mutantıda bana doğru çektim. bu şişko yine bi triplere girdi hızlı koştu falan bi baktım çok kollu mutant paramparça olmuş. Büyük metal bi kapı var orda önüne gelince açılıyor ilerledikçe yine benzer bi kapı var 3 erli gruplarla normal yamyamlar var ara ara. Daha sonra elektrikler gitti ne save yapabildim ne bidaha inip uğraşmak istedim. bildiğim bu kadar iyi oyunlar :)

    YanıtlaSil
  6. bıse sorcam nasıl son surumunu ındıre bılırım

    YanıtlaSil